آخرین اخبار
کد مطلب: 80019
امام جمعه فلارد: خاطرات شهدا، بيان واقعي معنويت است
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 2197

به گزارش خبرنگار سلام لردگان، امام جمعه بخش فلارد گفت: اگر امروز نام و يادي از شهيدو شهادت وجود دارد به برکت همين يادواره و يادمانهاست.
حجت الاسلام بخشايش پور افزود: امروز نگراني وجود دارد که نسل دوم و سوم انقلاب نسبت به خاطرات شهدا چه انديشه اي خواهند داشت؟
وي به ويژگيهاي شهدا اشاره کرد و گفت: شهدا سه ويژگي مهم داشته اند، اولين شاخصه آنها در جبهه ها سير و سلوک عملي بود ، ويژگي دوم آنها ولايت مداري و لايت پذيري انهاست  و شاخصه سوم شهدا فرصت خدمت به دين بود.

امام جمعه بخش فلارد گفت: امروز افراد کمي نسيتند که در زمان شهادت پدر طفلي خردسال بوده و هيچ خاطره اي از پدر ندارند و کساني بايد باشند که اين خاطره ها را  به نسلهاي آينده انتقال بدهد.

بخشايش پور خاطرنشان ساخت: خاطرات شهدا بيان واقعي معنويت است و به تأسي از رهنمود رهبر معظم انقلاب تنها راه نجات نسل جوان ارتباط با معنويت است.
وي گفت: امروزه خطوط ديني که همان امربه معروف و حجابو عفاف است شکسته شده و چيزي که باعث شد حجاب برداشته شود ترک امر به معروف و نهي از منکر بود.

ايشان در ادامه گفت : اگر ولايت مداري را از شهداء ياد بگيريم براي دنيا و آخرتمان بس است و تجليل از شهدا به منزله قدم نهادن در مسير شهداست .

وي افزود:اعتقاد من اين است تا پدر و مادر شهدا زنده اند بيائيد براي آنها مستند سازي کنيم و هزينه مستند آن به اندازه يک قرار داد باشگاه استقلال و پرسپليس هم نمي شود.


گفتني است، سخنراني، مداحي و دکلمه خواني توسط دختر يکي از جانبازان شهرستان وتجليل از خانواده پنج شهيد اصناف (شهيد امان الله باميري، شهيد کرامت حسني، شهيد فتح الله باميري، شهيد کرم الله خالدي و شهيد علي باز حسني) از برنامه هاي اجرايي اين يادواره بود.

DSC08610 copy

 

 

 

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس